De Smart meter: 10 gevaren voor mens en milieu
Volgens de Zwitserse energiestrategie moeten tegen eind 2027 ten minste 80% van de elektriciteits-, gas- en watermeters zijn vervangen door digitale meters. Deze zijn bedoeld om consumenten te helpen hun energieverbruik efficiënter en verantwoordelijker te plannen. Maar zijn deze zogenaamde slimme meters echt zo veelbelovend als de mainstream media melden – of worden negatieve effecten opzettelijk verdoezeld?
–
In deze wereld kun je zomaar ineens een social media ban te pakken hebben. Op Facebook bijvoorbeeld, of Twitter. Belangrijk dus om te weten hoe en via welke social media je ons kunt volgen!
Facebook – https://www.facebook.com/hetanderenieuwsnl
Facebook zusterpagina : https://www.facebook.com/wijzijnhetSpuugzat
Signal: https://signal.group/#CjQKIM1nl2X7j2IR14jVOIoymzMQ7MhrTepl1tHa6sY9iGAeEhAtOxM8SH-WeeuU430-wvSe
Natuurlijk via www.hetanderenieuws.nl
En via het censuurvrije Vriendenplek.nl https://vriendenplek.nl/HetAndereNieuws
Hier kun je in vrijheid reageren en communiceren!
Al jaren probeert het energiebedrijf een smart meter op te dringen, zelfs bewerend dat deze wettelijk verplicht zou zijn….
Vlgs een deskundige moet men simpelweg om een Ferraris-meter vragen: de bekende draaiende schijf.
Een bekende deskundige hieromtrent is de Duitse arts dr Frank Bartram. Tevens de US-expert Arthur Firstenberg.
Hoe kom ik weer van die slimme meter af !
Kan ik die slimme meter bekleden zodat de straling wordt tegengehouden ?
Aluminiumfolie, gebruik een hele rol en hij is afgeschermd.
vlgs mensen die het kunnen weten: inpakken in aluminium folie.
Heeft iemand daar al minimaal 1 jaar ervaring mee?
(Een “smart” meter 1 jaar afgeschermd hebben en dan dus toch zelf de standen door hebben moeten geven?)
Terug laten plaatsen van een Ferraris meter kan toch?
Wegens opzettelijk toegebrachte schade aan gezondheid van jou en je naasten, volgens een “Zwitserse” regelgeving. ZONDER mensen te waarschuwen; in plaats daarvan proberen te DREIGEN en DWINGEN.
Ga toch weg. Wij werden ook zo bespookt en bestookt, en hebben vriendelijk maar beslist gezegd: nee dank u, voor het aanbod.
Dat is nl. misleiding, fraude en contractbreuk, PLUS ondeugdelijke spullen geleverd, in ieder geval, ook het jouwe. En maar betalen ook…
Het vervangen van zo’n KUL meter zou in feite GRATIS moeten gebeuren, in groten getale, en met SPOED>!
DAT is ‘service” zo als het hoort te zijn.
Het gaat hier immers om ernstig gevaar voor de gezondheid, waar zij zo mee weglopen+?