Grappig en niet zo grappig – Nederlands ondertiteld
More On Erick van Dijk
- Docuserie: De sekte van medici | Deel 2 – Nederlands ondertiteld
- Docuserie: De sekte van medici | Deel 1 - Nederlands ondertiteld
- Docuserie: De sekte van medici - trailer -Tiendelige serie - Nederlands ondertiteld
- Docu: Vijf niveaus van begrip - een filosofische verhandeling - Nederlands ondertiteld
- Docu: De geheimzinnige geschiedenis van magie - Nederlands ondertiteld
Grappig
Jonge uitvinder komt met oplossing tegen klimaatverandering
Je begeeft je tegenwoordig op glad ijs als je parallellen trekt tussen de periode van de aanloop naar de Tweede Wereldoorlog en maatregelen die werden getroffen in het kader van een virus waarvan het bestaan nooit onomstotelijk is bewezen. Of dat van “klimaatverandering.” (Verandert het klimaat niet voortdurend en doorlopend? Kijk nog eens naar de Nederlands ondertitelde video “Het grote bedrog van opwarming van de Aarde” op dit kanaal.)
Ook al lijkt het, als je zo om je heen kijkt, dat alles terug is bij het oude, bijna alsof er niets is gebeurt, natuurlijk mede ook door de continue propaganda over “de Russische oorlog in Oekraïne,” de wereldwijd berokkende schade door de paniek-demie, zowel financieel, materieel als psychologisch, is niet in woorden of cijfers uit te drukken.
We mogen dit nooit vergeten!
Maar er is hoop. In deze korte video zien we een jonge uitvinder die wellicht de sleutel vormt tot het ergste der menselijke problemen, klimaatverandering door menselijke CO2-uitstoot.
Een uiterst subtiel en duister stukje comedy..
—
Niet zo grappig
De conditionering en manipulatie van onze allerjongsten
Dit is geen satire. Het is werkelijkheid, en helemaal niet grappig.
Het lijkt bijna een wereldwijd fenomeen, in ieder geval in de zogeheten Westerse wereld, een aanduiding die men daar graag ziet als synoniem aan beschaafd.
Het is maar wat je beschaving noemt. Is dit het resultaat van hoeveel…? 2.000? 4.000? 6.000 jaar “beschaving?” En dit is waar we zijn?
Mijn hart treurt om de toekomstige generaties. Want ook in Nederland zagen we de afgelopen weken de nodige verontwaardiging bij sommigen (waar anderen het weer probeerden af te zwakken of te vergoelijken) rond de themaweek “Lentekriebels” (een hele week, dus veel gelegenheid tot herhalen van hetzelfde, zodat de conditionering zo goed mogelijk postvat).
En omdat herhalen van hetzelfde dé methode is om iets in iemands hoofd te prenten herhaal ik het hier nog maar een keer, in de hoop dat het diep doordringt, tot een niveau voorbij slechts weten en een realisatie wordt waarnaar je gaat handelen.
Herhaling is de sleutel tot conditionering. Je ontkomt aan de conditionering wanneer je je afwendt van de herhaling. Jammer van die leerplicht…
Zoals propagandaminister van Hitler, Joseph Goebbels, al zei:
Blijf een leugen herhalen en maak hem groot. Blijf hem herhalen en de mensen zullen het geloven. Ze zullen niet kunnen geloven dat een dergelijk groots ooit een leugen zou kunnen zijn.
En nu komen ze voor je kinderen. Zoals te zien in de video wordt weerloze kinderen geleerd over de laatste trends in het denken over geslacht. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En het spijtige is, voor die kinderen wordt het dat zo ook. Want kinderen hebben hersenen die nog lang niet af zijn. Geen referentiekader om aangeboden informatie aan af te meten. Ze slikken het voor de spreekwoordelijke zoete koek.
De zelf gehersenspoelde juf (of meester, of ding) voor de klas is de autoriteit, in praktisch opzicht waarschijnlijk meer nog dan de ouders, waar het gaat om overdragen van kennis en informatie. Maar natuurlijk zijn ouders voor de kinderen ook een autoriteit. Hoe ga je er als ouder mee om als je kind uit school thuiskomt, en je vraagt: wat heb je vandaag op school geleerd? En je kind van vier vertelt je dat je zelf kunt kiezen of je een jongen of een meisje wilt zijn, of geen van beide, hoe ga je daar als ouder dan mee om? Als jij er anders over denkt, normaal eigenlijk, zoals het altijd is geweest, niks ingewikkelds, moet je dan de juf gaan corrigeren? En wat doet dat voor de vertrouwensband tussen kind en juf, e.d.? Tussen de ouders en het kind?
Het maakt zaken onnodig hopeloos complex. Mijn mening? De biologische kant van seksuele voorlichting, daar kan ik me nog een rol bij voorstellen voor de school. Maar seksualiteit is zo individueel dat die educatie thuishoort bij de ouders.
Bron en vertaling: Erick van Dijk
Je kunt Erick volgen via zijn eigen Bitchute kanaal: https://www.bitchute.com/channel/Dn2nOjrl76U1/
Ook is Erick te volgen via het censuurvrije Vriendenplek: https://vriendenplek.nl/ErickvanDijk
–
Hoe meer jij deelt, hoe meer mensen we bereiken!
Hoe kun je ons volgen?
Onze FB back-up pagina (voor zolang het duurt)
https://www.facebook.com/wijzijnhetSpuugzat
Op onze eigen vrije Vriendenplek
https://vriendenplek.nl/HetAndereNieuws
Van Jail naar Freedom? En ALTIJD GRATIS! Klik & Klaar! –> Vriendenplek.nl
En op Signal:
https://signal.group/#CjQKIMnlX7j2IR14jVOIoymzMQ7MhrTepl1tHa6sY9iGAeEhAtOxM8SH-WeeuU430-wvSe
Signal Kanaal 2: https://signal.group/#CjQKIN8Hi3DUBfV7RSX3WQLvthuGQRrt5PQuZp3jtVUo_LFJEhCohjtqAahO2qYhJlLHWtIT
Telegram: https://t.me/+8W_XSyRrxhw2MTI0
En natuurlijk op www.hetanderenieuws.nl
Wil je als organisatie, website of als vrije journalist ook deel uitmaken van het tegengeluid? Sluit je aan bij de Vereniging voor Vrije Journalisten. Meer dan 80 vrije media gingen je al voor. Meld je aan! https://vvj.nu/
Het Andere Nieuws wordt mede mogelijk gemaakt door: