One thought on “Veritas Vos Liberabit: Bosbranden, overstromingen & aardbevingen. Overdenkingen uit Zuid-Italië
  1. Een opname van n telefoon gesprek met > SP Tweede Kamer erkent dat Geo Engineering Chemtrails plaatsvindt en weigert onderzoek . opname 22-06-2016

    https://duckduckgo.com/?t=ffsb&q=+SP+Tweede+Kamer+erkent+dat+Geo+Engineering+Chemtrails+plaatsvindt+en+weigert+onderzoek+22+06+2016&iax=videos&ia=videos&iai=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DJQROckYpmZg

    Ze noemen het onderzoek ????
    Je mag lucht en bodem niet vervuilen met giftige stoffen!
    Daarom gebruiken het woord onderzoek ? om u te vergiftigen ! Dus ipv 7 dagen gif te sproeien…doen ze het bv 1 week per maand of 3 4 of 5 dagen per week!

    Bedenk we zijn gewoon n testgebied voor Amerika. (((PetroWarDollar))) slaafjes. De achtertuin van het Military-industrial complex en mocht er n oorlog komen met Rusland en het lijkt erop dat Nederland daar graag aan mee werkt. Er gaat namelijk geen dag voorbij dat Rusland het moet ontgelden bij de NPO en BNR .

    We mogen zelfs niet bepalen waar we ons gas kopen.
    We lopen altijd voorop !
    WALGELIJK > deze 01:11 Min video opnamen.. om je kapot te schamen als Nedelanders het bezoek van VOC Hond en loopjongetje J.P.Balken>Ellende en De hoop Scheffer op bezoek bij massa moordenaar G.W.Bush.
    Het gezicht van JP en zijn kruiperige bijna kinderlijke lichaams houding spreken boekdelen!

    Bush, Blair Found GUILTY of War Crimes in Malaysia Tribunal …What ??? yes wtf
    https://duckduckgo.com/?q=Bush%2C+Blair+Found+GUILTY+of+War+Crimes+in+Malaysia+Tribunal&t=ffsb&iar=videos&iax=videos&ia=videos&iai=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DhaRGbBS67ns

    Abel Danger LUCHTVAARTONDERZOEK: EINDVERSLAG VAN EVENEMENTEN ~ DEEL TWEE
    Malaysian Airlines MAS17: MH17: Boeing B772: 9M-MRD***
    Een eerlijk verslag van deze oprechte man> Kapitein Field McConnell
    (((https://abeldanger.blogspot.com/2015/08/abel-danger-aviation-investigative-team.html)))

    • Het fotografisch bewijsmateriaal [niet vrijgegeven in MSM] toont enkele forse stukken romp. [Ref. “Uncensored” magazine.] Een foto toont het getroffen gebied van de cockpit. Een andere toont het rechtervoorgedeelte van de romp, wat een cruciaal bewijsstuk oplevert. 9M-MRO, het registratienummer van het vliegtuig dat dienst deed aan MH370, had een raam bedekt, in de buurt van de rechter voordeur. Dit was te wijten aan een herconfiguratie van de cabine. Dit raam zat niet in het casco van 9M-MRD; waarvan het vliegtuig naar verluidt dienst heeft gedaan aan MH17; toch wordt deze raamplaat duidelijk weergegeven in het fotografische bewijs van de crashlocatie.

    Dit bewijst vervolgens onomstotelijk dat het casco zoals gezien in het MH17-incident eigenlijk dat van MH370 was. Met andere woorden, het vliegtuig van MH370 werd gebruikt voor de vlucht van MH17. De illusie wordt gewekt dat twee Maleisische vliegtuigen hun ondergang ontmoetten, terwijl er maar één vliegtuig was, dat voor beide samenzweringen werd gebruikt. Het tweede incident zorgde ervoor dat de overleden Pax van de vlucht MH370 kon worden afgevoerd. Dit verklaart waarom er op de datum van dit bijgewerkte rapport geen substantiële wrakstukken zijn geborgen van MH370. [9M-MRO.] Mijn overtuiging is dat delen van dit casco uiteindelijk in de buurt van de Zuid-Indische Oceaan zullen worden geplaatst, waar de autoriteiten beweren dat MH370 is verdwenen. [Zie bijgewerkte opmerkingen onder het eerste deel van dit rapport dat betrekking heeft op MH370. Een van de Flaperon’s is gevonden op het eiland La Reunion, in de buurt van Madagaskar.

    • Er moeten vragen worden gesteld over de reden waarom de plaats van MH17 zo streng werd bewaakt, vooral gezien het feit dat het een commercieel vliegtuig was dat werd neergehaald en het onwaarschijnlijk was dat het enige bedreiging vormde voor enig land in oorlog. De CVR en FDR zijn van het toneel verwijderd en later door onbevoegden teruggebracht. Waarom? De lichamen werden onder strikte bewaking verwijderd en opgestuurd om DNA-testen te ondergaan, maar we hebben geen bevindingen vernomen van deze forensische evaluaties. Voor zover ik weet, zijn er maar weinig lichamen [indien aanwezig] vrijgegeven aan familieleden van de slachtoffers aan boord van “MH17”.
    etc etc etc

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.